Auto sludinājumi, lietotu automašīnu tirdzniecība, Latvijas auto tirgus

Auto pārdošanas prezentācijas triki, par kuriem jūs nezinājāt

Laiku pa laikam auto mīļotājiem nākas nodarboties ar savu lietoto automašīnu pārdošanu, bet pārdošanas panākumi ir atkarīgi ne tikai no automašīnas stāvokļa. Auto tirdzniecības tīmekļa vietnes zina daudzus piemērus, kad divas pilnīgi vienādas automašīnas tika pārdotas kardināli dažādā laika periodā. Un galvenais faktors bija nevis automašīnas stāvoklis, bet tās prezentācija. Ja gribat, lai automašīna tiktu pārdota dažās dienās, novērtējiet ne tikai transportlīdzekli, bet arī parametrus, kurus esat nolēmis uzsvērt. Bet vislabākais, izmantojiet ekspertu viedokļus, kurus izstrādājuši auto tirdzniecības profesionāļi https://nordlizings.lv/ .

Paņēmieni, kas ir jāzina, pārdodot automašīnu

  1. Pirmais iespaids – izšķirošais brīdis. Fotogrāfijām ir jābūt ne tikai kvalitatīvām, bet arī informatīvām. Nekādu aksesuāru – tikai tīrs auto interjers/eksterjers tā rūpnīcas izpildījumā, kā arī sakopts ārējais izskats.
  2. Fons – nav vērts dzīties pēc eksotiskas ainavas. Vislabāk ir fotografēt uz dabas fona: zaļš fons, debesis vai zeltaini lauki noteikti piešķirs veiksmīgu kontrastu ikvienam auto krāsojumam. Un neaizmirstiet par sauli! Tai ir jāapspīd automašīna, akcentējot pārdodamā auto modeļa harizmātismu.
  3. Bērnu krēsliņš – ja tāds ir, lai arī tas iekļūst kadrā. Tā ieinteresētais pircējs varēs novērtēt jūsu akurātumu, lietojot automašīnu.
  4. Ja ir iespēja pievienot saiti uz video vai izvietot video ar automašīnu tieši sludinājumu portālā – izmantojiet šo iespēju. Tas ir tikpat kā iepazīšanās ar automašīnu dzīvē – vēl viens punkts jūsu labā: tas nozīmē, ka jums nekas nav slēpjams no pircēja!
  5. Neuzskaitiet, ko tieši jūs esat paspējis nomainīt automašīnā – tas tikai radīs asociāciju par to, ka transportlīdzeklis nav pārāk uzticams un ir nolietots.
  6. Ja jums ir lieliska humora izjūta, pievienojiet ironijas devu, raksturojot apstākļus, kāpēc esat nolēmis pārdot savu “zirgu”.
  7. Nosauciet izmantotās motoreļļas marku, auto servisu, kur veicat tehnisko apkopi, bet nesniedziet konkrētu auto stāvokļa novērtējumu. Ja nezināt, kā panākt, lai zvanītājs atbrauktu uz personisku tikšanos (personiska auto apskate – tie ir 50% no garantēta pirkuma), sakiet tā: “Atbrauciet paskatīties, cena atbilst automašīnas stāvoklim”.
  8. Sludinājumā rakstiet, ka telefona īpašnieks ir sieviete (norādiet sievietes vārdu): parasti tas nostrādā, jo, pārdodot automašīnu, sievietes tomēr ir godīgākas.
  9. Nosakiet cenu, vadoties no automašīnas reālā stāvokļa. Nesalīdziniet tādu pašu automašīnu cenas sludinājumos – tās var neatbilst realitātei. Bet, nosakot līdzīgu cenu (kas jums šķiet visizdevīgākā), jūs tikai atbaidīsiet potenciālos pircējus.
  10. Nepierakstiet automašīnai īpašības, kādu tai nav. Esiet patiess, jo ja personīgās tikšanās laikā jūsu meli tiks atklāti, tiem sekos pilnīgs fiasko, cenšoties pārdot automašīnu.
  11. Runājiet mierīgi un nesteidzoties. Ja šobrīd apstākļi neļauj jums komfortabli sarunāties pa telefonu – tuvākajā laikā pārzvaniet pats.

Auto sludinājumu iespējas portālos

Auto sludinājumi papīra formātā jau ir vēsture, mēs izmantojam virtuālos auto žurnālus un online auto tirgus. Šos daudzpusīgos tirdzniecības portālus izmanto gan tie, kas pārdod automašīnas, gan tie, kas grib tās iegādāties. Katras šādas sludinājumu vietnes funkcionāls ir aptuveni vienāds, bet tās ir ierīkotas dažādi. Pirmā auto online sludinājumu atšķirība – tas ir filtrs. Otrā – galvenās informācijas apjoms (šeit ietilpst tikai minimālā informācija par automašīnu, piemēram, izlaiduma gads, tehniskā apskate, mehāniskā vai automātiskā pārnesumkārba, degviela – benzīns vai dīzelis u.t.t.).

MM.lv

Šeit auto pārdošana sākas ar transportlīdzekļa un pakalpojuma veida iedalīšanu. Pārdošanas piedāvājums ir precīzi iedalīts kategorijās: noma, rezerves daļas, tūnings, aksesuāri u.t.t. Pats aizraujošākais auto tirdzniecībā: filtrs, kas ļauj apstrādāt vajadzīgo auto pēc nozīmīgiem kritērijiem:

  1. Darījuma veids – pārdošana, iegāde vai maiņa.
  2. Izlaiduma gads.
  3. Nobraukums (odometra rādītāji).
  4. Cenas diapazons.
  5. Degvielas veids (benzīns, dīzelis, gāze).

Ja jūsu mērķis ir pārdot savu automašīnu, un jūs gribat iesniegt sludinājumu šajā portālā, augšā ir izvietota zaļa poga “iesniegt bezmaksas sludinājumu”. Tālāk aizpildām formu auto pārdošanai un norādām tajā automašīnas iespējas. Šī lauka aizpildīšana prasīs mazliet laika, jo bez galvenajiem parametriem – nobraukuma un izlaiduma gada  būs jānorāda arī:

  • pēdējās tehniskās apskates datums;
  • pārnesumkārbas veids (mehāniska vai automātiska);
  • virsbūves veids (universāls, sedans u.t.t.);
  • izlaiduma gadu nāksies norādīt precīzāk – kopā ar mēnešiem;
  • mehāniskie jaudas rādītāji un rūpnīcas komplektācijas īpatnības.

Citu auto pārdošanas veidi

Ja jums nav iespējas, spēka vai pacietības personīgi nodarboties ar auto pārdošanu, jūs varat vērsties jebkurā līzinga kompānijā, lai tā izpērk jūsu automašīnu. Protams, vienmēr ir iespēja pārdot automašīnu ar komisijas nosacījumiem, tomēr neviens jums nevarēs prognozēt, cik daudz laika būs nepieciešams, lai pārdotu automašīnu, toties jums būs katru mēnesi jāmaksā par mašīnas uzglabāšanu šādā tirdzniecības laukumā.

Iegūstot partneri līzinga kompānijas personā, pilnīgi iespējams, ka šī kreditora auto piedāvājumā varēsiet uzreiz piemeklēt citu, daudz jaunāku automašīnu. Līzinga devēju, piemēram, NORD AUTO LĪZINGS praksē šādi gadījumi ir bieži sastopami. Un šo kompāniju klienti jau ir paspējuši novērtēt šādas sadarbības priekšrocības: tas ir ietaupīts laiks un darījuma noformēšana vienā birojā – vienlaicīgi automašīnas pārdošana un iegāde.

 

Piesakies jaunumiem
Piesakies pozitīviem e-pastiem!
Pieteikties!

Pozitīvisma deva!

Saņem regulārus pozitīvus citātus no motivējošiem autoriem savā e-pastā.

Pievienojies!
close-link